help, hoe verkoop ik mijn nxt

help, ooit nxt gekocht en in een wallet gezet.
maar heb geen idee hoe deze werkt. en hoe ik ze weer kan verkopen.
zou iemand mij hier bij kunnen helpen?

beste santbergen,
zelfde gedaan als jou gekocht in geloof in2017 bij litebit en nooit meer gekeken maar wel in mijn wallet gezet de orginele nxt client wallet laats wou ik verkopen keek ik weer bij litebit maar zij hadden de coin uit de schappen gehaald samen met ardor dus naar andere partijen gekeken wel hollandse geen buitenlandse bitvavo deed het ook niet meer dus keek ik op bitmeester ofzo iets zag daar wel ardor handelbaar kwam op het idee om mijn nxt maar om te ruilen voor ardor heb ik maar gedaan op changelly en mijn ardor ontvangen in mijn ardor wallet nu als de prijzen wat beter worden gooit ik het op verkoop bij bitmeester.als je nxt al lang hebt in je bezit heb je ook recht gehad op de airdrop van ignis childchain coin op het ardor net werk.je zou kunnen checken ardor client wallet down loaden in loggen met je orgineel nxt gegevens dus als bv: je nxt wallet adress was" nxt-1234-5678-9101-3w46k dan is je ardor wallet ardor-1234-5678-9101-3w46k en je password blijft het zelfde als bij de nxt client wallet dus die 12 woorden. weet wel dat je bij hitbtc wel nxt ken verkopen maar ik zelf hou het op hollandse parijen😉 die gratis ignis die ik had gehad heb ik ook omgerollen naar ardor maar dat kan je ook in je ardor wallet gedaan worden ze hebben een coin exhange in de wallet of bij changelly doen.
nou genoeg gepraat​:+1::+1:
laters
salem hoofddorp

1 Like